TKO TO TAMO ŠUŠKA vol. 2 – „Sakupi ih sve!“

Nakon super uspješne, prve u nizu radionica o financijskoj pismenosti što ih organiziramo zajedno s Allianz osiguranjem, veselo vam najavljujemo drugu!

Ponovno se družimo i zajedno otkrivamo dinamičan svijet financija u subotu, 19. listopada i to u tri termina, s početkom u 10 sati. Ugostit ćemo vas u našem prostoru u Trnjanskoj 3 kojega smo u potpunosti prilagodili potrebama radionice i njezinih polaznika. A njih – dakle polaznike – podijelili smo u dobne skupine kako bi svi od radionice maksimalno profitirali.

Moraš skupit sve! magična je formula koja nepogrešivo djeluje kod klinaca svih uzrasta. I marketinški magovi je koriste otkako pamtimo. Još uvijek se nije potrošila i gotovo da je nezamjenjiva. Zato ćemo se na ovoj radionici baviti upravo marketingom i reklamama te svim njihovim varijantama i izvedenicama.

Prva će grupa (6 do 8 godina) najprije naučiti osnovne pojmove: što je reklama, a što marketing? Zašto su reklame uglavnom šarene, uvijek oku ugodne te zašto ih prati pomno birana glazba koju dugo pamtimo? Objasnit ćemo im i staru foru smještanja slatkiša na niže police ili u blizinu blagajne? Nakon toga, pozabavit ćemo se jednom izuzetno važnom temom –  kroz igru ćemo pokušati naučiti razliku između želje i stvarne potrebe koje nas vode pri kupnji. Jesu li sve shvatili, provjerit ćemo kroz zadatak u kojem će polaznici trebati sastaviti vlastitu tablicu želja i potreba. Svatko će osmisliti i vlastiti proizvod, a potom za njega i kreirati reklamu koja će nas uvjeriti da je baš to ono što trebamo (ili želimo)!

Nakon što i drugu grupu (9 do 12 godina) uvedemo u osnove naše teme, pričat ćemo o  guerilla marketingu i o brendovima. Analizirat ćemo stvarne reklame i uspoređivati njihovu kvalitetu kao i dojam koji na nas ostavljaju. Spomenut ćemo neke od najpoznatijih brendova te o načinu na koji njihova snaga utječe na cijenu proizvoda. Ovo je i prava prilika za raspravu o tome je li (visoka) cijena proizvoda ujedno i jamstvo njegove kvalitete. I ovdje ćemo osmišljavati vlastite proizvode, ali ćemo ih reklamirati na guerilla način.

 

S trećom grupom (13+ godina) otići ćemo korak dalje kako bismo naučili pojmove monopola, telemarketinga, ponude i potražnje… Otkrit ćemo sve čari, ali i potencijalne opasnosti internetske kupnje, polaznike ćemo uputiti u prava potrošača te ih naučiti kako sastaviti prigovor ili reklamaciju. Svjedočit ćemo i ponekom neuspjelom pokušaju kupnje putem interneta, a  kao i prošli put, u radu ćemo koristiti video, medij blizak tinejdžerima i to tako što ćemo video sadržaje i konzumirati i sami stvarati.

Na kraju svake radionice, novostečena znanja provjerit ćemo kratkim zabavnim kvizom, a bit će i domaće zadaće!

Radionice su besplatne, ali je broj polaznika ograničen pa stoga ugrabite svoje mjesto što prije!

PRIJAVA NA RADIONICU “TKO TO TAMO ŠUŠKA” vol.2. “SAKUPI IH SVE!”