Te tri slatke riječi…Moraš skupit sve!

Nećete vjerovati koliko klinci briju na reklame! Nismo ni mi, sve do prošle subote kada smo se ponovo, u velikom broju okupili na našim radionicama o financijskoj pismenosti koje pripremamo u suradnji s našim partnerom, Allianz osiguranjem.

Već u prvoj grupi skužili smo da naši najmlađi polaznici, oni u dobi od 6 do 8 godina mnoge reklame znaju napamet i da ih baš vole gledati. Dodali smo priči malo teorije i naučili ih neke osnovne pojmove marketinga jer su praksu već odlično savladali sami.

Otkrili smo im neke od starih marketinških trikova, kao onoga koji već desetljećima žari i pali svuda po svijetu, a odaziva se na ime Moraš skupit sve!

Podijelili su s nama svoja „kolekcionarska iskustva“ pa smo se iz prve ruke uvjerili da se taj trik još uvijek nije potrošio i da još uvijek djeluje.

To je bio i pravi trenutak da porazgovaramo o željama i stvarnim potrebama te da naučimo razliku između ta dva pojma. Dragi roditelji, teorija je i ovdje sjajno savladana, a sad treba vidjeti kako će se primijeniti pri prvom idućem odlasku u šoping!

Malo veće klince (9 do 12 godina), upoznali smo s guerilla marketingom, analizirali smo TV reklame i uspoređivali ih. I ovdje nas je iznenadilo koliko su svjesni brendova, koliko su im oni važni i koliko dobro razumiju i prate brendovske priče. Tako smo ih nježno uveli u temu koliko brend i njegova snaga utječu na cijenu proizvoda te je li cijena garancija kvalitete proizvoda.

Obje su grupe osmislile i kreirale svoje originalne proizvode te ih potom izreklamirale. Zapitali smo se kako smo do sad živjeli bez štapa za mamljenje ljudi ili bez rolobota J Znali smo i prije da su naši klinci kreativni, maštoviti i domišljati, ali u ovom su zadatku otišli još korak dalje. Doslovno su nas pomeli genijalnim idejama i samouvjerenom i zabavnom prezentacijom. Brijemo da je smijeh odjekivao sve do Glavnog kolodvora!

Posljednji su na red došli teensi (13+). Oni su već odlično baratali osnovama marketinga pa smo  krenuli pričati o monopolu, telemarketingu, zakonu ponude i potražnje. Kao uvijek, najaktivniji su bili u skečevima, a posebno im je sjeo onaj u kojem su se dečki udvarali curama tako što su se reklamirali. Sve smo snimali i napravili kratke videe, puno se smijali, ponešto naučili i kao uvijek – sjajno se zabavili!

 

Svi zajedno već jedva čekamo studeni i treću radionicu!