Što nam priča business storytelling

Što je business storytelling? Što ga čini tako moćnim alatom u suvremenom poslovanju, a što tako omiljenim kod klijenata, kupaca i ciljane publike? Kako im ispričati dobru priču, i zašto je ona važnija od brojki, statistika i grafova?

Odgovore na ova, i još brojna druga pitanja sa zadovoljstvom smo prezentirali na našoj edukativnoj radionici business storytelling-a koju smo ovaj tjedan održali u Mazarsu. U sklopu stručnog usavršavanja svog raspoloženog i znanja željnog tima, za nju nas je angažirala renomirana tvrtka Mazars Cinotti čijoj upravi i zaposlenicima još jednom zahvaljujemo na uspješnom radnom druženju i ugodnom društvu.

Na trodnevnom druženju zajedno smo prošli sve tajne, tehnike, adute i alate uspješnog business storytellinga kao suvremene vještine koja s lakoćom osvaja moderno poslovanje, a odnosi se na konstruktivno, kreativno i persuativno prenošenje poruka, vrijednosti i, jednostavno, priče svakog pojedinog brenda, proizvoda ili usluge.

Business storytelling priča nam priču o dobroj komunikaciji: i u nju se praktično uključuje na vrlo kreativne, inspirativne i profinjene načine. Ciljanoj se publici obraća prijateljski, opušteno, interaktivno i empatično, uključuje ih u priču i postaje dio njihove. A publika? Pa, ona postaje dio naše: jer svi volimo dobru priču. Takve želimo čuti, po takvima nas pamte: priča nas uklapa, priča nas izdvaja. I to je priča koju želimo pričati!

Zanima vas kako? S veseljem ćemo vam ispričati na novoj radionici! Javite nam se na info@laboratorijzabave.hr i rezervirajte svoj termin. Business storytelling radionice namijenjene su svim pojedincima i timovima, koji u svom poslu svakodnevno komuniciraju s ljudima, žele usavršiti svoje vještine ili steći posve nove – rame uz rame s aktualnim trendovima suvremene komunikologije i modernog poslovanja. I naravno, svima onima koji uživaju u dobroj priči – s obje strane pripovijedanja!