Što je novo, a što vječno u business storytellingu?
Nakon duge pauze uzrokovane lockdownom, sve vam spremno otkrivamo na jednodnevnoj radionici! Održava se u subotu, 13. ožujka u našem prostoru u Trnjanskoj. Namijenjena je svima koji žele stvoriti, njegovati ili (o)jačati svoju business priču na moderan, praktičan i produktivan način. Teorija i praksa koje pokrivamo u radionici osmišljene su s ciljem da daju povoljan vjetar u leđa (i) stručnjacima iz full time komunikacijskih područja kao što su:
- marketing
- digitalni marketing
- odnosi s javnošću
- content management
- community management
- privatno poduzetništvo
Kako bi vaša business priča uspješno stigla do ciljane publike, a ona vam odgovorila kvalitetnim feedbackom, na jednodnevnoj ćemo radionici zajedno proći sve potrebne teme, cjeline i stavke koje vas vode do uspješnih i mjerljivih business rezultata. Naučit ćete:
- u čemu je snaga dobre business priče
- zašto je priča važnija od brojki
- kako brojke interpretirati kroz priču (nismo rekli da uopće nisu važne!)
- kakve priče izazivanju (ne)željene reakcije publike
- kako (ne)uspješni brendovi komuniciraju s publikom
- kako upoznati svoju ciljanu publiku
- kako upravljati komunikacijskim porukama
- kako postići kvalitetan feedback
Nakon radionice, samostalno ćete moći:
- kreirati i plasirati svoju business priču
- kvalitetno predstaviti svoj proizvod / uslugu
- brže i uspješnije komunicirati s klijentima
- prepoznati reakcije ciljane publike
- održati još uspješniju poslovnu prezentaciju (bez treme, crvenila i osjećaja nelagode)
Stil održavanja radionice
- rad u malim grupama
- individualan pristup
- konstantna interakcija s voditeljicom
- interpretacijski primjeri prilagođeni vašim potrebama / struci / svakodnevnoj praksi
- interaktivne igre, vježbe i simulacije osmišljene prema stvarnim primjerima iz vaše svakodnevice (individualne, grupne i u parovima)
- ugodno i opušteno i„kućno“ okruženje (kauč, kava, grickalice, ručak)
Predavačica
Radionicu vodi prof. Dijana Zorić, stručnjakinja za storytelling i business storytelling. U području storytellinga i business storytellinga educirala se na prestižnim svjetskim veleučilištima kao što su International School of Storytelling na Emerson College, Scottish International Storytelling Festival u Edinburghu, Erasmusov projekt Set Your Story Free u Mađarskoj i Storytelling Centre u Amsterdamu. Pokretačica je storytelling training centra Lab te suosnivačica Laboratorija zabave, udruge za promicanje umijeća pripovijedanja te studija za igru, smijeh i pametnu zabavu. Laboratorij zabave punopravan je član FEST-a ( Federation for European Storytelling) te organizator STORYing festivala, 1.međunarodnog storytelling festivala u Hrvatskoj. Svoje znanje i iskustvo izlagala je kao gostujuća predavačica na brojnim stručnim skupovima kao što su The Global Leadership Summit i RSVP festival. Kao stručnjakinja za storytelling i vanjsku komunikaciju, surađivala je u osmišljavanju i plasiranju komunikacijskih strategija i poruka u kampanjama za renomirane domaće i inozemne brendove kao što su Coca – Cola, Nivea, INA, Bosch, Allianz i mnogi drugi. Kontinuirano se usavršava na renomiranim svjetskim učilištima i storytelling centrima u Hrvatskoj i inozemstvu.
Mjesto održavanja radionice: Laboratorij zabave (Trnjanska cesta 3, Zagreb)
Termin: jednodnevna radionica
- subota, 13. ožujka (od 9 do 17h)
Cijena radionice: 784 kn
-20% za sve žene povodom Dana žena.
*U cijenu uključen ručak, kava/čaj i grickalice.
Prijave: info@laboratorijzabave.hr
Osoba za kontakt: Dijana Zorić ( 098 186 85 87)